איי פארו

מסע בטעם של ים אוכל עדין ונופים מכושפים. איי פארו הם קבוצת איים השוכנת בצפון האוקיינוס האטלנטי בין סקוטלנד נורווגיה ואיסלנד.


Pin On Aries Sheep

באיי פארו מתגוררים כ50000 תושבים על פני 17 מתוך 18 האיים.

איי פארו. יחד עם זאת השלטונות עדיין ממליצים שלא להגיע אם לא מדובר בנסיעה חיונית. נחשבת לנבחרת חלשה שמעולם לא העפילה לטורניר בינלאומי חשוב. איי פארו - קבוצת איים 18 השוכנת בצפון האוקיינוס האטלנטי בין סקוטלנד נורווגיה ואיסלנד.

איי פארו - היום הראשון בטיול. האי היחיד שאינו מיושב הוא ליטלה דימון משמע יהלום קטן על שום צורתו. האיים זכו למעמד של אזור אוטונומי בממלכת דנמרק בשנת 1948 ומלבד ענייני חוץ וביטחון תושבי האיים מנהלים את חייהם באופן עצמאי.

שיעור גידול האוכלוסייה באיי פארו הוא 083 נכון לשנת 2000 וזאת בשל שיעור ילודה של 1358 לידות לכל אלף תושבים לשנה שיעור התמותה של 87 נפטרים לכל אלף תושבים. טורשבאן היא אחת מערי הבירה הקטנות בעולם היא עיר הנמל הראשונה באיי פארו שאליה נמשכו תושבים רבים כבר לפני 300-400 שנים ומאז היא עיר הבירה של האיים. הכנסו לאתר למטייל לכל המידע לטיול מושלם.

מידע על איי פארו. איי פארו הם קבוצה של 18 איים בצפון האוקיינוס האטלנטי בין יבשת אירופה לאיסלנד. הליגה הוקמה בשנת 1942 אז היו בליגה רק ארבע קבוצות אך המספר גדל עם השנים לכדי 10 קבוצות כנהוג כיום.

רשמית הם שייכים לדנמרק אך בפועל נהנים 52 אלף התושבים מאוטונומיה כמעט מלאה. איי פארו מציעים רוחות בעוצמות חזקות צוקים מחודדים שעולים בסערה השמיימה ופיורדים מרהיבים ומנגד אוכל מקומי עדין ושקט המבוסס על דגה מובחרת מהים הצפוני. האיים זכו למעמד של אזור אוטונומי בממלכת דנמרק בשנת 1948 ומלבד ענייני חוץ וביטחון תושבי האיים המכונים פארואזים מנהלים את חייהם.

מזג האוויר כעת באיי פארו. רשימת ערים שיתוף עם חברים. לא הרבה מכירים את איי פארו מהמקומות היפים בעולם שנמצאים בצפון האוקיינוס האטלנטי בין נורווגיה איסלנד וסקוטלנד.

ליגת העל של איי פארו הפרמייר ליג של איי פארו היא ליגת ה כדורגל הבכירה של איי פארו. איי פארו בקורונה עדכון אחרון במאי 2021 המצב הכללי באיי פארו טוב וכבר כמה שבועות שלא נרשם שם חולה מאומת. איי פארו Faroe Islands היא מקום מומלץ לחופשה מיוחדת.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. נחיתה באי ואגאר הליכה לאורך האגם הגדול נסיעה בכבישים מדהימים וביקור במפל המטורף בכפר שעד לא מזמן היה מנותק. נבחרת איי פארו בכדורגל היא קבוצת ה כדורגל הלאומית של איי פארו.

איי פארו איי פוקלנד איי קוק אינדונזיה איסלנד איראן אירלנד אל סלבדור אלבניה אלגיריה אנגולה אנגילה אנדורה אנטיגואה וברבודה אסטוניה אפגניסטן אקוודור ארגנטינה ארובה ארמניה ארצות הברית ארצות. אטרקציות מוזיאונים מסלולים חיי לילה ועוד מידע חיוני.


נסי והאי סקאי The Laughing Traveller Isleofskye Scotland Travel Travel Blogger Travel Natural Landmarks


מזחלות כלבים בלפלנד Lapland Dogsleds Past Travel Outdoor


2005 Everyday Life In The Viking Age איי פארו History Mi Fo 523 Sn Fo 452a Afa Fo 505 Estampillas


איי פארו Faroeislands Faroes


Pin Op The Amazing Faroe Islands


2013 Juvenile Sheep Ovis Ammon Aries איי פארו Animals Mi Fo 775 Sn Fo 594 Afa Fo 773 Stamp Postal Stamps Postage Stamps


Mykines Faroe Islands Faroe Islands Faroe Islands Denmark Uninhabited Island


Hiking Cape Enniberg In The Faroe Islands The Laughing Traveller טיולי טבע ברחבי העולם Faroe Islands Faroe Islands Travel Guide Faroe Islands Travel


Streymoy Island Faroe Islands Denmark Streymoy Faroe Islands Denmark Faroe Islands


De Postzegels Van Faroer In 1991 Christmas Stamps Postal Stamps Stamp


A Typical Trip To The Canadian Rockies Includes 4 National Parks Want To Read About An Unexpected Visit Rockies Canad Canadian Rockies Trip National Parks


1995 Peasants Fleecing Sheep איי פארו Living Around 1900 Mi Fo 286 Sn Fo 291 Afa Fo 278 Stamp World Faroe Islands Stamp


Latin Species Names For Plants Animals Stamp Community Forum Page 6 Flower Stamp Stamp Postal Stamps


Pin On Photo Land


Pin On Estampillas Del Mundo 1


1979 Ram Ovis Ammon Aries איי פארו Shepherd Mi Fo 42 Sn Fo 42 Yt Fo 36 Afa Fo 36 Stamp Postage Stamp Art Postage Stamps


איי פארו אשליה אופטית גגות דשא עיר בירה קטנה ומה שביניהם The Laughing Traveller Faroeislands Faroes Faroe Islands Island Europe Travel


איי פארו Faroeislands Faroes Beautiful Lakes Waterfall Lake


Photo Tour Patagonia Cheapflights Photo Tour South America Photo